Subject: Maksetaotluse perioodil 01.02.2025- 14.02.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "Signe Talalaev"
Date: Fri, 14 Feb 2025 08:55:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.02.2025- 
14.02.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 20 562,33 eur.
Veebruari esimeses pooles osutati õigusabiteenust 505  h.

Täpsustan, et jaanuaris 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 89% ning kliendid 11%,  veebruari esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 89%.

  505 x 45,75 x 0,89% = 20 562,33  eur

Leping 4-7/38

    68 280

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa jaanuaris)

7 510

                       Jaanuaris tasus tasus JUM 
arvetest

89%

Lugupidamisega
-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.